Akadémia on-line marketingu: SEO

Dňa 7.3.2018 sa uskutočnilo druhé školenie pre podnikateľov, ktorí chcú posilniť svoje podnikanie prostredníctvom on-line marketingu. Školenie bolo plné informácií a rád. V odpovediach na otázku Ktoré z odznených tém/myšlienok Vás najviac zaujali/inšpirovali? účastníci vyzdvihli predovšetkým:

  • Analýzu kľúčových slov
  • Nástroje pre SEO
  • Na čo si dať pozor pri tvorbe web stránky
  • Obsah webu, sitemap
  • Linkbuilding a tieňový linkbuilding
  • Google search console
  • Google analyticks a nástroje na sledovanie štatistík
  • Ako si vieme svojpomocne nastaviť web tak, aby mal dobré SEO, čo všekto ovplyvňuje SEO, kde si SEO môžeme trekovať
  • Ako tvoriť názvy, meta descriptions, rôzne pomocné aplikácie a nástroje
  • Chyby v SEO

Teraz už všetci účastníci vedia, že kľúčové slová je potrebné analyzovať už pred tým, ako začnú tvoriť web stránku, lebo ak ich analyzujú až po spustení web stránky, môžu ich čakať veľmi nemilé prekvapenia a práca odznova.

Zábery zo školenia si môžete pozrieť nižšie.
 
  • seminár SEO 2
  • seminár SEO 1
  • seminár SEO 3
  • seminár SEO 4
  • seminár SEO 5
  • seminár SEO 6
  • seminár SEO 7
  • seminár SEO 8
  • seminár SEO 9
  • seminár SEO 10
  • seminár SEO 11
  15.3.2018 | Autor: sekcia podpory podnikania v EÚ | Úvodná stránka - ... | zobrazené: 344 krát | Zdieľajte na facebooku