19.6.2018: Webinár: Vstup na japonský trh prostredníctvom E-commerce

Dátum: 19.6.2018
Čas: 10:00 – 11:00 AM CET

Aké sú kľúčové faktory úspešného vstupu na japonský trh elektronického obchodu? 
Japonsko je štvrtý najväčší trh elektronického obchodu na svete s ročným rastom odhadovaným na 9,1% v roku 2016 na 15,136 bilióna ¥. Elektronický obchod ponúka vynikajúce prostriedky na vstup na japonský trh, pretože je škálovateľný, relatívne nízky a umožňuje obchodníkom udržať si kontrolu nad svojimi obchodnými operáciami. Tento webinár má byť praktickým "sprievodcom", ktorý poskytne zahraničným obchodníkom s elektronickým obchodom podrobný prehľad o japonskom trhu spolu so všetkými základnými požiadavkami na online predaj v Japonsku. 

Webinár je zameraný na európske malé a stredné podniky, ktoré chcú vstúpiť na japonský trh, konkrétne na obchodníkov s elektronickým obchodom. 

Prostredníctvom webinára sa dozviete ako:
• Navštíviť japonské colné úrady a doviezť svoje produkty do Japonska
• Predávať sofistikovaným a bohatým japonským spotrebiteľom
• Dostať na trh a propagovať svoje produkty spôsobom, ktorý zachováva ich jedinečnú príťažlivosť, ale hovoriť priamo japonským spotrebiteľom
• Spravovať aktivity sociálnych médií
• Sa vyhnúť mnohým nástrahám, s ktorými sa v Japonsku stretávajú zahraničné spoločnosti
• Cenovo efektívne spustiť online obchod v Japonsku
• Rozšíriť možnosti veľkoobchodného a maloobchodného predaja
 
  1.6.2018 | Autor: sekcia podpory podnikania v EÚ | Kalendár akcií | zobrazené: 83 krát | Zdieľajte na facebooku