Šprint dizajn - ako vyriešiť veľké problémy a otestovať nové myšlienky za 5 dní

Šprint dizajn je metodológia na validáciu a riešenie veľkých výziev, či otestovanie produktov.

  • V pondelok zmapujeme problém a vyberieme dôležité miesto, na ktoré zaostríme. 
  • V utorok načrtneme konkurenčné riešenia na papieri. 
  • V stredu urobíme ťažké rozhodnutia a premeníme nápady šprintového tímu na testovateľnú hypotézu. 
  • Vo štvrtok pripravíme prototyp/maketu
  • V piatok ho/ju otestujeme so skutočnými ľuďmi - zákazníkmi
  • Ďalšie rozhodnutie je už na vás.

Šprint dizajn bol vyvinutý Jakeom Knappom v spoločnosti Google Ventures v roku 2010 a odvtedy pomohol tisícom spoločností vrátane takých ako je Uber, Slack, či Airbnb. Je založený na obchodnej stratégii, inováciách, behaviorálnych vedách aj dizajnovom myslení. Skracuje nekonečný cyklus diskusií a dohadov trvajúcich mesiace do jedného týždňa - 5 dní. Namiesto toho, aby ste čakali na spustenie minimálneho produktu, aby ste pochopili, či ide o dobrú myšlienku, dostanete jasné údaje z realistického prototypu.

Pomôžeme vám rýchlo vykročiť do budúcnosti, aby ste videli konečný produkt a reakcie zákazníkov skôr, než začnete vynakladať množstvo času a peňazí nesprávnym smerom.

1 výzva + 7 ľudí + 5 zákazníkov + 5 dní = jasné riešenie

Máte pred sebou projekt alebo riešite projekt/problém:

  • ktorý potrvá mesiace, či roky; 
  • pri ktorom je „veľa v sázke“ (času aj peňazí); 
  • ktorý nemá jasné riešenie; 
  • na ktorý je málo času; 
  • alebo na ktorom ste sa jednoducho zasekli a potrebujete čerstvý pohľad na vec?
Povedzte nám o ňom viac. Metodológiou šprint dizajnu vám ho pomôžeme zvládnuť už za 5 dní. Pozvite nás ďalej.
 
  • šprint dizajn produktu
  24.7.2018 | Autor: sekcia podpory podnikania v EÚ | Úvodná stránka - ... | zobrazené: 243 krát | Zdieľajte na facebooku