Šprint dizajn - deň po dni

Šprint dizajn to je 5 superaktívnych tvorivých dní pre nájdenie tých najvhodnejších riešení veľkých problémov a otestovať ich u zákazníkov. Ako to prebieha?

Deň 1: Hneď prvý deň 5-dňového šprint dizajn workshopu s našimi facilitátormi je nesmierne inšpirujúci, plný zaujímavých aktivít, pri ktorých otvárame potenciál tímu. Šprint dizajn je vhodný vtedy, keď chcete začať nový projekt, produkt alebo službu; potrebujete navrhnúť špecifickú časť produktu; objaviť správne priority, znaky, či funkcionality produktu; vytvoriť novú cieľovú skupinu; definovať stratégie marketingu a rastu alebo zhodnotiť životaschopnosť nového podnikania.

Speak Visually. Create an infographic with Visme

Deň 2: Počas druhého dňa šprint dizajn workshopu jeho účastníci generujú množstvo nápadov - zvyčajných aj nezvyčajných. Kreativita je doménou tohto dňa, každý účastník dostáva priestor využiť svoje vedomosti, nápaditosť, skúsenosti. Jedným si môžete byť istý - v každom z nás je ich neúrekom, len často krát driemu.

Speak Visually. Create an infographic with Visme

Deň 3: Po tom, čo v druhý deň šprint dizajnový tím vygeneroval množstvo návrhov a riešení je potrebné rozhodnúť. A tak tretí deň je venovaný rýchlokritike, súboju a ďalším zábavným úlohám, ktoré smerujú tím k tomu, aby si vybral to najlepšie a pre užívateľa najvhodnejšie riešenie, ktoré následne aj do detailov premyslíme a nakreslíme.

Speak Visually. Create an infographic with Visme

Deň 4: Štvrtý deň šprint dizajn workshopu venujeme tvorbe prototypu. Nejde o "papierový prototyp", ale o taký, ktorý vyzerá a pôsobí ako skutočný výrobok. Každý člen tímu má nesmierne dôležitú a zodpovednú úlohu. Čas je naozaj vzácny. A áno, ak sa pýtate. Naozaj je to možné - skvelý tím dokáže vytvoriť prototyp za jeden deň!

Speak Visually. Create an infographic with Visme

Deň 5: V piatok si tím trochu vydýchne, už nemusí tvoriť, vymýšľať ani rozhodovať, stačí počúvať i načúvať zákazníkom, ale zato veľmi pozorne, aby žiaden ich postreh neunikol pozornosti. Piati zákazníci znodnotia, či sa prototyp vydaril a zodpovedá ich predstavám, potrebám, očakávaniam. Táto spätná väzba je tou najlepšou a najrelevantnejšou pre ďalšie kvalifikované rozhodnutia ako ďalej.

Speak Visually. Create an infographic with Visme

Výsledkom šprint dizajnu je interaktívny realistický prototyp otestovaný reálnymi užívateľmi – potenciálnymi zákazníkmi. V závere má tím jasné smerovanie kam a ako s produktom ďalej. 
  • Buď potvrdíme, že je produkt/riešenie žiadaný/é a firma môže do jeho finalizácie bez obáv investovať.
  • Alebo výsledkom môže byť aj to, že užívateľov daný/é produkt/riešenie neosloví a nie je potrebné sa ním zaoberať. Aj takýto výsledok v konečnom dôsledku ušetrí firme peniaze.
Prečo by ďalšie zo skvelých riešení, ktoré budú zákazníci milovať nemohlo vzniknúť práve vo vašej firme? Poďte si zašprintovať s nami? Naši facilitátori vás v tom nenechajú samých. Čo k tomu budete potrebovať na úvod?

Pozvite nás ďalej.

 
  28.9.2018 | Autor: sekcia podpory podnikania v EÚ | Úvodná stránka - ... | zobrazené: 304 krát | Zdieľajte na facebooku