Akadémia on-line marketingu: Google AdWords

Dňa 5.4.2018 sa uskutočnilo štvrté školenie pre podnikateľov, ktorí chcú posilniť svoje podnikanie prostredníctvom on-line marketingu smerom do zahraničia. Školenie bolo plné informácií a rád. Mimoriadne nás teší, že plných 100% účastníkov bolo spokojných s lektorom, ktorému zároveň ďakujeme za inšpiratívne spracovanie témy. V odpovediach na otázku "Ktoré z odznených tém/myšlienok Vás najviac zaujali/inšpirovali?" účastníci vyzdvihli predovšetkým:

  • Remarketing
  • Cielenie
  • Reklamy v obsahovej sieti
  • Responzívna reklama
  • Reklamy, súťaže
  • Inteligentné reklamy v obsahovej sieti
  • Google nákupy
  • Negatívne kľúčové slová
  • PPC
  • SEO, UX
  • AdWords
  • Google market finder
  • Ako spoznať svojich konkurentov
  • Nástroje na získanie dát
  • Nástroje na analýzu webu
  • Praktické nastavanie a využiie
  • Funkčné tipy a rady
  • To, že stúpa mobilné vyhľadávanie, tam sa zameráme
  • Všetko
  • Kvízy boli veľmi dobrou vsuvkou, človek mal možnosť zistiť, čo “nepochopil”
  • Presné kroky ako si nastaviť AdWords reklamu
  • Praktické skúsenosti lektora, presné postupy ako pracovať
  • Vyhľadávanie exportných trhov

Teraz už majú účastníci jasno v tom, kedy využiť reklamu cez Facebook, či Instagram a kedy využívať Google AdWords, čo je to remarketing a ako si ho nastaviť, ako získať informácie o konkurencii a ako s ňou súperiť o lepšiu cenovú ponuku na reklamu, čo je dôležité, aby bola ich reklama na horných priečkach. Nie vždy sú peniaze rozhodujúcim faktorom. Tešíme sa na skvelé reklamy s pozitívnym dopadom na obraty jednotlivých firiem.

Zábery zo školenia si môžete pozrieť nižšie.

 
  • AdWords 1
  • AdWords 2
  • AdWords 3
  • AdWords 4
  • AdWords 5
  • AdWords 7
  • AdWords 8
  • AdWords 10
  • AdWords 11
  • AdWords 14
  5.4.2018 | Autor: sekcia podpory podnikania v EÚ | Semináre, worksho... | zobrazené: 278 krát | Zdieľajte na facebooku